Liity jäseneksi

Miten liityn jäseneksi?

Aloittaessasi työt, ota heti yhteys työpaikkasi luottamusmieheen.
Häneltä saat jäseneksi liittymislomakkeen jossa on samassa valtakirja jäsenmaksun perimistä varten.

Täytettyäsi lomake, palauta se alueluottamusmiehellesi tai jäsenasiainhoitajalle.
Hox! Laita hakemukseen oma allekirjoitus ja ruksi kohtaan oletko uusi jäsen, liiton vaihto, yhdistyksen vaihto..

He toimittavat jäsenhakemuksesi yhdistyksen hallitukselle, joka hyväksyy sinut jäseneksi ja huolehtii, että saat jäsenkortin ja liiton lehden. Jos olet liittynyt jo aikaisemmin osastoomme tai olet muuttanut muualta, ilmoita palkkatoimistoon tieto asiasta samalla, kun toimitat mm. verokortin ja pankkitilisi numeron työnantajalle.

Jos jäät työttömäksi ja olet epätietoinen, miten sinun pitää toimia, ota yhteyttä oman yhdistyksemme jäsenasianhoitajaan.

Jäsenasianhoitaja Tuija Rahkala
puh. 040 039 3859  jhl068.jasenasianhoitaja(at)gmail.com

PPHVA JHL ry 068
PL 6